onsdag 30 september 2009

Höst

Hej & godmorgon!

Visst börjar det bli höst? kallt är det ute och man drar sig lite för att gå ut. Men när solen kikar fram och värmer så är det riktigt skönt ute, kallt.. men skönt!
Idag verkar det bli en sån dag, klarblått på himlen. Så idag blir det att åka iväg till skogen och promenera.

Har varit rätt dålig med träning, men jag har ätit helt okej faktiskt. Är stolt över det. Men idag blir det som sagt promenad och senare blir det kanske ett träningspass. Den som lever får se.

Jag tycker själv att jag börjar låta lite oseriös i detta med viktnedgång, men det är jag INTE! Men jag har insett att man behöver inte ligga i som en toka, utan kan det lungt. Jag vill väll egentligen gå ner alla mina kilon på 1 vecka, men jag vet ju att det inte går. Därför tar jag det rätt så lungt, men det funkar också. Eftersom det visar minus på vågen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar