torsdag 24 september 2009

Vad tänker jag med då?

Oh? vad tänker jag med egentligen?
Jag började skriva dagens inlägg med "och idag är det fredag, vilket som vanligt betyder vägdag". Men kände att något vat lustigt, och så kom jag på att det är ju fasen bara Torsdag idag!
Nåja, det får väll vara vägdag idag iaf, för denna vecka. 83,3 stannade vågen på imorse! (ja jag trodde väll tydligen att det var fredag imorse med). Känns superbra och taggande. Inte många kilo kvar nu tills 80, som jag så gärna vill komma under innan vi åker till Danmark om 1 månad.

Idag vettitusan om det blir träning, har så ont i mina fötter. Har jobbat mellan 8-17.30, så är heeelt slut. Men gick både till jobbet & hem från jobbet! Så lite extra vardagsmotion har det blivit. Vi får se om jag orkar ställa mig på steppern ikväll kanske.

Nehe, nu ska jag bre mig en smörgås med lite kalkon på.

2 kommentarer:

  1. är det bara jag som har totalt brist på motivation? Du verkar ju kommit ner lite granna iaf :)

    SvaraRadera
  2. Ida: Ne du är inte ensam! Jag känner också att motivationen tryter. Men man måste försöka kämpa ändå. =) Även om det är svårt och framför allt TRIST! (:

    SvaraRadera