fredag 25 september 2009

Schema!

Har precis tränat. Blev 20 minuter på steppern. Svettig blev jag! Och sen efter det så gjorde jag lite situps och andra övningar. En vän till mig visade ett effektivt träningsätt (typ som situps fast ändå inte), men nu när jag äntligen skulle prova på detta, så hade jag totalt glömt bort hur det var hon visade. Hur jag än försökte så blev inte inte som när hon visade. haha! Måste nog fråga igen!

Tagit lite bilder idag med. För att se om det syns någon ändring. Men det är ingen större skillnad tycker jag. ;/ tråkigt. Men så kan det vara. Det kommer väl det med. jag har ju "bara" gått ner lite över 3 kg. Men nåja, det kommer nog som sagt. Jag försöker iallafall.
Har lagt upp ett schema hur min dag ska se ut:
12-13 TRÄNA! (och fixa lite med bloggen)
13-13,15 Diska
13,15-13,30 Duscha
13,30-14,30 Laga mat och äta (lax)
14,30-15,30 Slappa innan jobbet
15,30-21 Jobba!

Så jag ska bege mig ut till köket nu och diska. :)


Första bilden tagen 23/7-09
Andra bilden idag, 25/9-09

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Har precis startat en egen viktblogg och eftersom jag gillar din blogg hoppas jag att det är ok att jag länkar hit från min sajt?

    Kika gärna in hos mig. :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är!! Du får mer än gärna berätta om det där situpsknepet :D

    SvaraRadera
  3. Åh! Känns så pepp att läsa andra viktbloggar. Jag väger mer än din startvikt, men är lika lång och har samma målvikt. Tror jag. Har funderat på det där. 60 känns helt ouppenåligt.... :O Men absolut under 65. Vad har fått dig att vilja gå ner? Hur håller du uppe lågan?

    SvaraRadera
  4. jodå, jag tycker det syns :) duktig!

    SvaraRadera