måndag 28 september 2009

Om lite allt möjligt.

Hej!

Idag blir det in till stan och handla. Har ju fått lön idag, så det är ju ett måste. Ska ha "nyttig" tänk när jag åker och handlar. Har börjat lite smått med att utesluta potatis & pasta osv. Har inte ätit det på 2 dagar nu. Men jag äter lite bröd och så. Har gjort en egen liten version av att utesluta kolhydrater. Dels är det för att jag gärna & ska gå ner i vikt, dels för att jag inte är så förtjust i potatis, pasta, ris osv. Så då är det ju rätt enkelt. Men visst, är jag sugen på det kommer jag att äta det till en måltid. Är inte så strikt iallafall.

Hur som helst, det där med att väga bara på fredagar har blivit lite av en flopp, jag som var så bestämt på det! Nu väger jag mig typ varannan / var tredje dag. Måste bli lite ändring på det! 1 gång i veckan! Inte mer, hur gärna jag än vill. Jag vill inte bli "våg-beroende"!

Nåja, någon träning får vi se om det blir idag. Om inte annat så springer jag runt en massa på staaan! hihi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar