måndag 7 september 2009

48 Dagar kvar

Hej på er!

Nu är det ny vecka och nu sätter vi igång för att nå målet den 24 Oktober! Känns superbra och jag är supertaggad! I can do it! :)

Har varit vaken sen nio tiden, men suttit i soffan och degat och kollat på vänner, samt ätit frukost. Blev hälsofil med smak av vanilj & passionsfrukt och så lite fitness flingor på det. Mums! Ni borde verkligen testa den nya hälsofil - den ska tyvärr bara vara tillfällig. :( Men testa den! Jag är egentligen inte så förtjust i just fil och yoggi, för jag blir alldels bubblig i magen och så (för er som vill veta ;). Men någon gång ibland kan man ju testa, idag har det gått bra! Och gott varé!

Nåja, nu har jag städat och diskat lite i köket, så att M kunde börja med maten, blir köttfärslimpa med svampsås som vi hittade igår (alltså svampen inte såsen, hehe).
Medans han gör mat ska jag sätta igång med Body Combat&Jam, känner mig taggad.
Äta nyttigt och bra, samt träna, det gör nog susen. Fast det är ju det jag har gjort den senaste månaden så det är ju bara att fortsätta, men nu har jag ett mål, så då känns det genast lite roligare att se om man klarar det och verklien pressa sig själv till det yttersta "jag ska vara under 80 innan vi åker till Danmark, ta i lite till" ja ni förstår själva?

Nu ska jag byta om till träningskläder, sen kör vi!

2 kommentarer:

  1. hjälper ju säkert att ha ett mål. Du har ju redan fuskat typ 10 ggr på ingen tid alls. Värdelösa bantare ffs!!!!

    SvaraRadera
  2. Igonera den föregående kommentarer, bara säkert någon som är ute över att såra! DU är ju jätteduktig, fortsätt så! :)

    SvaraRadera