torsdag 3 september 2009

Bodycombat & BodyJam

Japp, träningen blev av idag också. Känner mig så jäkla duktig, nu tänkter jag (för det mesta) inte ens längre på att jag "Måste" träna, utan det är som en del i vardagen, vilket känns superbra!

Körde som sagt mitt första pass BodyCombat idag, vilket gick sådär. Men svettig blev man och det är nog precis som BodyJam jag behöver ge det ett par gånger. Minns ni när jag sskrev att jag skrek och grejade för att jag inte klarade Bodyjam? men idag går det mycket bättre!
Körde även ett pass med BodyJam då, vilket var roligt! Och svettigt, alltså ungefär 40 minuters effektiv träning samt lite situps och andra mag/ryggövningar.

Jag är rädd för vågen imorgon, jag är fan det.

2 kommentarer:

  1. JAg tycker Body Combat är skitkul o jag tittar knappt på tvn längre :D Jag kan övningarna i huvudet och lyssnar till musiken istället =)

    SvaraRadera
  2. Nej visst gör man inte. Utan vips så står man där och svetten bara rinner =) Superhärligt.

    SvaraRadera