måndag 7 september 2009

Svar på tal:

En kommentar av en anonym:
"hjälper ju säkert att ha ett mål. Du har ju redan fuskat typ 10 ggr på ingen tid alls. Värdelösa bantare ffs!!!!"

ursäkta mig, fuskat typ 10 ggr? kan du då säga vilka gånger det nu är och ge mig lite mer information, eftersom du verkar ju veta betydligt mer än mig?
Och om du nu tycker jag är "en värdelös bantare" så behöver du inte gå in och läsa.
Jag behöver inte nertryckning, men tack ändå.
Som sagt, tycker du att jag är så dålig, så visst det får stå för dig, men du behöver INTE dela med dig av dina åsikter eller läsa här mer då.


Påtal om annat, nu har jag tränat Body combat. Helt slut! Men ska köra Body jam lite senare, måste bara hämta andan! (:

3 kommentarer:

  1. Jag förstår inte hur människor orkar hålla på så där. Vad ser dom för nytta med att slänga ur sig såna idiotiska kommentarer? Försök att inte ta åt dig av sånt skitsnack. Du är jätteduktig!

    SvaraRadera
  2. Ääh det där är någon patetisk person som SJÄLV har misslycakts med bantning. Denne klarar helt enkelt inte av att se att du klarar av det =)

    Då rä väll jag en totalt värdelös bantare =) Jag har inte ens kommit under 90 än. Men jg tar det sakta men säkert istället =) Specuiellt nu när jag är sjuk.

    SvaraRadera
  3. Helt rätt inställning! Låt inte såna kommentarer påverka dig.

    Duktig du är med träningen! :)

    SvaraRadera