torsdag 17 september 2009

Bra men inte bäst!

Hej på er.

Jag är bättre nu, det är bara hostan som är jobbig. Men den går väll över så småningom den med :)

Idag har jag jobbat, hade tänkt att gå dit idag, men de ringde imorse och undrade om jag kunde komma 1 timme tidigare och att jag skulle skynda mig för det var kaos. Så jag fick snällt ta bilen. Ska ju tillbaka till jobbet vid fyra igen, får se om det blir en promenad då.

Annars har träningen varit väldigt dålig, men jag har ju faktiskt varit sjuk. Och då ska man ju inte träna.. dessutom har jag ju knappt orkat ta mig upp från sängen/soffan. Men vikten står snällt kvar på 84,2-84,4. Känns rellativt bra.

På lördag kommer jag sätta igång med träning igen. Blir förmodligen ett Body Combat pass. Saknar det faktiskt, när man varit utan det ett tag så känner man att man saknar det! (: Och bara det känns roligt och lite konstigt, jag har aldrig saknat träning innan, men nu när man börjat träna så saknar man det (:

Nehe, nu tror jag allt att maten snart är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar