söndag 6 september 2009

Om 49 dagar!

Ne det blev ingen träning eftersom vi kom hem så pass sent. Är sur på mig själv. Plus att jag ätit lite chops idag. Fuck! Men som sagt, man lever bara 1 gång och något kan man unna sig.
Är taggad inför veckan som kommer, blir hårdträning nu och bra mat. Ska jag nå ner till 80 måste jag kämpa, vilket jag är villig att göra!
Kommer man bara under det där 80-strecket känns det bra, då har man faktiskt klarat något och man kan klara mer!

Imorgon blir det hårdträning, börjar med ett BodyCombat & ett Bodyjam pass sen blir det nog lite stepper kanske. Vi får se vad morgondagen ger för träning. Men BodyCombat&Jam är jag iaf sugen på! Brabrabra! Det känns ju positivt att man är SUGEN på att träna - den känslan har jag inte haft förrut! Brabra!

80 kg - here I come (om 49 dagar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar