måndag 14 september 2009

En uppdatering från sjukstugan

Börjar känna mig piggare nu. Men än är jag inte på tipp topp, därför blir det dålig uppdatering, men jag HOPPAS och vill att ni kikar in hos mig då och då ändå. För snart är jag på fötter igen och då kör vi igång med träning igen.

Och nu ska ni inte tro att bara för att jag varit sjuk så har jag "gottat" mig med diverse sötsaker osv. Okej, glass har jag ätit, men det är för att jag haft så sjukt ont i halsen. Men det har ändå bara blivit en LITEN portion med glass (aa stolt är jag). Sen har jag faktiskt inte fått ner så mycket mer. Jag vet att endel tycker att man kan unna sig saker bara för att man är sjuk och det får stå för er, men jag tycker inte man ska tänka att man nu ska äta allt gott och sådär bara för att man är sjuk. Förstår ni hur jag menar?

Och det är måndag idag och jag ställde mig faktiskt på vågen.. nu står den på 84,2.. men antagligen för att jag inte ätit så bra och när jag ätit har det blivit soppa och inte så mycket. Men det känns ändå rätt bra att jag ligger där.

Idag mår jag betydligt bättre än dagarna innan, men har fortfarande en nedrans hosta och känner mig liksom sjuk i kroppen, fast jag känner mig piggare. Men har precis tryckt i mig två panodil så de hoppas jag börjar verka snart så man kan känna sig lite som en människa.
Det är hemst, jag har inte varit ute sen i torsdags.. känner mig totalt instängt och så, men jag har ju som sagt varit sjuk och knappt orkat ta mig upp ur soffan.

Nåja, vi hörs nog snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar