fredag 11 september 2009

Sjuk :(

Som ni kanske förstå så är jag sjuk.. och inte lite sjuk.. utan sjuk så in i helvete (ursäkta!).
Allt började igår på jobbet, började känna mig lite konstig i halsen.. sen när jag kom hem blev allt bara värre och värre. Och har sovit piss inatt för jag har verkligen trott att jag ska dö, så vaknat varje timme och tänkt "åh jag vaknade, än har jag inte dött".
Lustigt, och idag har jag legat i soffan och i sängen och sovit i princip hela dagen. Har sjukt ont i halsen, huvudet och i mina öron. Och jag hostar som fan och vet inte vart jag ska ta vägen.
Tog tempen förut, men feber har jag inte iaf, känns skönt. Men jag är totalt orklös, orkar knappt ta mig ut till toaletten. Att jag ens orkat mig hit till datorn det är ett under.

Så jag har inte tränat något.. helt ärligt har jag inte tränat sen i måndags! :( men pågrund av olika anledningar. Tisdag - kalas & fest, Onsdag - BAKFULL, Torsdag - Jobb & sjuk, Fredag - sjuk. (fast okej, jag har varit ute på promenader. I onsdags gick vi en runda och så gick jag till & från jobbet i torsdags, men aa)

Ställde mig på vågen, helvetes jävla skit. 85,2. Känner mig totalt värdelös och det blir ju inte bättre av att man är sjuk, blir mer deppig. Känns som att jag inte alls kommer klara detta.. fan med. Men när jag börjar må bättre ska jag ta tag i mitt liv, ännu en gång. Jag vill ju så gärna. Och jag vet att man har motgångar. Men jag ska inte ge upp, trots att det just nu känns så. Men jag ska inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar