söndag 6 september 2009

49 dagar

Hej på er.

Tog mig en riktigt härlig sovmorgon imorse, med tanke på att jag var så jäkla trött igår när jag kom hem från Ullared & Gekås.
Snart ska vi till svärföräldrarna och äta söndagsmiddag. mums, jag är hungrig.
Någon träning har det inte blivit, men blir senare framåt kvällen. Superbra.
Jag är taggad på att komma under 80 gränsen innan Danmark. Jag kommer vara så sjukt nöjd!

Hur som helst, jag var ju på Gekås igår, superroligt och jag blev lite fattigare. :( Men det var det värt. Mamma betalade en del också, så det blev väll kanske inte så farligt.
De har så mycket fint, meeen små storlekar. Köpte en t-shirt i L och en i XL.. Dessutom satt L bätter än XL eftersom XL nästan var förliten? hur kommer det sig? :O Likadana t-shirts fast olika storlek? höm!
Hur som helst, blev inte helt mycket kläder, eftersom storlekarna som sagt är små, tyvärr. Men jag ser fram emot att åka dit om 1 år igen och kunna köpa massa fina saker! (då jag förhoppningsvis kommit en bit på min viktväg.).

Nehe, ska ner och hämta tvätten innan vi beger oss. Vi hörs förmodligen senare ikväll!

1 kommentar:

  1. Storlekar är så himla olika, ibland har jag 42 o ibland 38.. skumt..

    SvaraRadera