fredag 4 september 2009

Hej på er.

Godkväll bloggen och alla fina läsare.

Sitter hemma hos min mamma och jag har INTE tränat idag, jag glömde helt enkelt bort att ta med skivan med BodyJam, men det får gå. Jag hann dessutom inte väga mig imorse, var inte det första jag tänkte på direkt. Så antingen ska jag väga mig på söndag morgon, eller får det bli ett uppehåll med vägningen 1 vecka. Vi får se vad jag känner för senare.

Imorgon ska jag, min mamma & lillebror till Gekås och shoppa! Underbart, ska shoppa massa nytt och fint både till mig själv och till lägenheten.
Sedan åker vi hem till mig, så får vi se om mamma och lillebror stannar över natten eller åker vidare hemåt. Beror på hur trötta de är. Blir ju rätt mycket körande..

Nja, sen var det inte så mycket med jag hade att tala om. Jag känner mig rätt på topp trots att jag inte tränat, men vafan, man måste ju leva livet också. Och jag tror att jag står kvar på samma vikt, eller tom kommit tillbaka till 84,2 som jag vägde då i fredags (83,8 i lördags). Men som sagt, antingen blir det ett uppehåll eller får ni vägningen på söndag.

Min fredag har sett ut på följande vis:
Började med att åka buss i 5 timmar, sedan har jag varit här hemma och suttit framför datorn och sen åt vi lite surströmming - mumma! Sen har jag faktiskt inte gjort sådär jätte mycket mer. Jag saknar min fina sambo som är hemma.. Men vi får ju ses imorgon, gutti!

Nehe, nu ska jag lämna er för denna kväll, så hörs vi KANSKE imorgon.. annars på söndag! Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Det är faktistk skönt att ha en dag utan träning. Jag har inte heller tränat idag utan vräkt i mig onyttigheter istället. Men som du säger. Man måste leva livet =)

    Jag har ju en ny blogg nu igen. Den första var alldles för lång adress till och den andra började krångla. Så här är jag nu, och här tänker jag stanna =) Lägg till mig på bloglovin om du vill =)

    SvaraRadera