tisdag 1 september 2009

DEN NI!

Maaahaa, vad säger ni om det då? Magvärken släppte och upp på steppern for jag.. och trampade.. och trampade.. och trampade.. svetten bokstavligen rann om mig. Jobbigt som tusan och M sa hela tiden "vad duktig du är" "hur många steg har du gått nu?" "fan vad du är bra, det hade jag aldrig pallat", då blir man ju ännu mer peppad och ska visa att man kan ytterliggare lite till.. och kämpar på.. Shit, 30 minuter på steppern, för 1½ månad sen klarade jag knappt 10 minuter. Känner mig så jävla bra!
Efter dessa 1500 steg, så gjorde jag lite situps och andra magövningar. Känner redan att jag börjar få träningsverk.. hur gutt som helst! Faktiskt!

Blir ni inte stolta över mig? erkänn att ni trodde jag skulle strunta i att träna idag eftersom jag har ont i magen? där ser ni att jag faktiskt är seriös över detta, jag vill, jag vill & jag KAN! :)



1 kommentar:

  1. Du är superduktig =) Känslan man får efteråt är ju så underbar så hälften vore nog =) Ska också träna idag =)

    SvaraRadera