torsdag 3 september 2009

Man blir ledsen! (med bilder)

Precis tagit lite bilder - omg det syns ju ingenting. Men visst, har ju "bara" gått ner ung 3 kg. Så det syns väll inte så mycket, det vet jag väll egentligen, men man tror & hoppas att det ska synas. Man blir lite ledsen att bilderna som man tog för en månad sen, visar sig vara likadana som de jag tog idag. Men det är bara att köra på ändå. För jag vet att så småningom så kommer det att synas och då kommer jag bli så glad och stolt över mig själv.


Jag bjuder på ett par fasanfulla bilder.

De yttersta är för 1 månad sen, de i mitten är från idag. Uscha! Baah!
Nu ska jag träna. (och jag vet det är dålig kvalité)

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur det kan kännas... Jag har gått ner 16 kg hitills och ibland känner jag bara att "va fan, det är ju ingen skillnad ALLS"

    Men så är det ju inte i verkligheten, kör på så kommer du märka skillnad snart. Och om inte annat börja märka skillnaden på klädstorlekarna! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker visst man kan se en viss skillnad och det viktigaste är ju att du mår bättre :)Tre kilon mindre att släppa runt på är ju inte fyskam heller.

    SvaraRadera