måndag 31 augusti 2009

80-gränsen

Hej på er.

Mår ni bra? :)
Jag har jobbat hela helgen - därav dålig uppdatering.
Känner mig fortfarande i ett lyckorus över att vågen stannade på 83,8! Nu är det inte såå långt kvar till 80 gränsen. Känner mig otroligt taggad.

Jag är glad att jag startade denna bloggen, för den har verkligen gett mig en nystart, hade det inte varit för bloggen hade jag nog inte börjat. För visst, man känner lite press av att gå ner i vikt, det är det som folk förväntar sig av en viktblogg eller hur? Sen visst att det går upp och ner, men ändå i slutändan så vill/hoppas folk som läser att man ska gå ner i vikt, är det inte så?

Påtal om 80 gränsen, jag har ju som mål att komma under 80 innan vi åker iväg till Danmark.. och denna resa är ju inte ens spikad ännu, vilket känns lite sådär småjobbigt att inte ha något riktigt "datum" att hålla efter, utan det kan bli i september,oktober eller tom november. Hoppas därför att vi snart får klartecken på hur det blir. Men visst, jag ska ju komma under 80 innan slutet av november, vilket jag borde klara om det går lika bra som nu. Eller hur?

Nehe, nu ska jag hoppa i mina träningskläder och träna lite body jam samt lite situps.
Vi hörs kanske senare eller imorgon.

p.s idag fick jag hem ett paket som jag beställt, en tunika, som jag hade i min vanliga storlek, lite stor var den allt. Men det var inte det jag skulle komma fram till, utan när jag stod där framför spegeln tyckte jag själv att jag såg lite smalare ut. Jag trivdes nästan till och med. Hur sjukt är inte det? :) d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar