måndag 17 augusti 2009

Nu är det upp och träna.

Sådär, nu är det i stort sett bara träningen som återstår på denna dag.
Har varit och handlat, lagat mat samt städat litegrann. Nu är det som sagt bara upp på steppern som gäller. Jag känner mig taggad, hoppas det är något bra på tv samtidigt, annars kör jag igenom min träningsmusik, är på 37 minuter, tror inte jag klarar av så länge, men ska försöka så länge som möjligt, man kan ju inte göra mer än försöka, eller hur? :)

Jag vill bara sätta igång nu på riktigt och nästa sommar vara snygg och ha en snygg kropp. Fan vad underbart det vore. Det ser jag fram emot som fan. Kunna bära upp snygga klänningar, jeans och linnen. ÅH! =) Visst ser ni framemot att följa mig på denna resa?

Dagens fråga: Har ni några mål? Och hur gör ni för att uppnå dom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar