måndag 3 augusti 2009

KÄNNS BRA!

Det känns så j-vla bra att man orkar mycket mer nu än för 2 veckor sedan. Nu klarar jag lätt att stå på steppern i över 10 minuter. Som idag blev det lite över 20 minuter. Och jag hade nog kunnat stå ett tag till. Men känner mig lite stressad till det, eftersom jag ska hinna med att göra lite saker innan min vän kommer. Som hon ska göra runt tolv tiden. :)

Men nu är iallafall träningen ur världen, såå det är dags med allt det andra. Batteriet på min kamera dog förresten, men laddar det nu, så förhoppningsvis får ni lite bilder senare! :)

Hejhej!

1 kommentar:

  1. Grattis :D vet hur skönt det är. jag orkade knappt tio minuter på min motionscykel när jag började. fick köra 2 x 5. Men sist nu (innan jag slutade) så kunde jag köra 30 min utan problem. Ska ta upp det där nu igen tänkte jag :D

    SvaraRadera