måndag 17 augusti 2009

Ett minne

Hittade en gammal dagbok som jag läste igenom häromkvällen. Och så hittar jag detta skrivet, från den 20/2-04. Hua..


Första bilden: "MÅSTE GÅ NER I VIKT VÄGER NU 64 KG =( INNAN SOMMAREN SKA JAG VÄGA 58 KG. SEN BLIR DET MERA TRÄNING. NÄR VI BÖRJAR NIAN SKA JAG VARA SMAL. 55 KG UNGEFÄR"

Andra bilden: 64-58= 6 KG
6 KG på 4 månader.
Det ska alltså bli 1,5 kg i månaden. Ska försöka så gott det går.


Och när jag läste detta, så mådde jag lite dåligt, tänk att jag tyckte att jag var tjock då, 64 kg, det är ju precis det jag strävar efter att väga nu. Holy shit!
Jag klarade det dock inte, men denna gången ska jag klara (mitt första mål) det.
85-79 = 6 KG
På 8 veckor..
Blir 0,75 kg i veckan ungefär.
Jag kommer klara det! Det kommer gå.. eller hur? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar