söndag 16 augusti 2009

Nystart & Delmål

Från och med imorgon ska jag börja på allvar, verkligen allvar. Jag vet inte varför jag har dackat av, kan bero på att jobbet verkligen tagit energi från mig den sista veckan!
Förra veckan var jag inte uppe på steppern en enda gång och jag känner mig så jävla dålig!
Men nu tar jag nya tag.. och så har jag ett mål.

Till hösten (kan tänka mig oktober/november), ska vi åka till Danmark, som vi alltid gör varje år. Tills dess, ska jag ha kommit under 80-gränsen. Alltså nu 5 kg. Vad tror ni om det? För nu har jag verkligen 1 mål att sätta, då blir det nog lättare. Innan hade jag inte direkt något mål så, det var att väga 60-65 kg när jag är färdig med viktnedgången. Men det är bra att ha små delmål också. Och om jag klarar detta, då ska jag få en belöning, då blir det också så mycket roligare. Eller hur?

Ni är väll med mig? Imorgon kör vi gärnet igen! Och jag är taggad till tusen! Kämpa kämpa kämpa! :) Och mer bilder ska ni få, jag lovar! Jag är kass på att komma ihåg att ta bilder, i know! Men ska försöka, då blir det sååå mycket roligare att läsa, eller hur?
Startviken för nu är 85 kg (åh jag som var nere på 84,4 förra fredagen:( ) Nåväl, nu kör jag igång igen. Häääng meed! :)

(bilderna är från förra årets danmarksresa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar