lördag 1 augusti 2009

Kämpa!

Hallå på er därute.
Är ni ute i det fina vädret?
Jag kom precis hem, har varit ute på en promenad ner till stan. Varmt och skönt är det! :)
Får se om det blir träning ikväll, just nu känns det inte som det, men man ska aldrig säga aldrig! Eftersom vi inte åkte iväg idag, så borde jag kanske göra det senare? nåja, vi får som sagt se!

Jag känner mig glad idag - liksom det känns som om jag kommer klara detta. Förmodligen kommer jag väll inte gå ner mina kilon så snabbt som jag vill.. men så är det ju. Man måste ju ha realistiska mål - helst skulle jag ju vilja gått ner dessa kilo tills sommaren är slut.. haha, men det går ju aldrig. Men jag vet att jag kommer klara det - och det är det som känns så jävla gutt för en gångs skull, man är säker på att man kommer klara det och man vet att man kommer ha motgångar, men det är bara att kämpa sig igenom! Så äre!

1 kommentar: