fredag 28 augusti 2009

Träning & pepp

Puh, nu har jag tränat.. och svettig är jag. Har kommit in lite mer i det nu, så det går lite bättre.. vilket gör att jag tar i ännu mer - därav ännu svettigare och jobbigare! :)
Dock så har skivan börjat hacka när det är ungefär 7 minuter kvar, men spolar man fram lite så blir det bra igen. Tråkigt. :( Men ska köpa en ny om det blir sämre.
Efter träningen så gjorde jag som vanligt ett x antal situps, jag räknar inte längre, för då känner jag såhär "men nu har jag gjort 10, nu slutar jag" - räknar jag de inte så gör jag så många som jag orkar helt enkelt.. även om det är 10,20 eller 30. Känns bättre så.

Är lite nere att inte vågen visade på några minus, men jag gräver inte ner mig för det. Utan tar tag i att och fortsätter träna.. istället för att tröstäta "åh det spelar ändå ingen roll, jag går ju ändå inte ner i vikt". Vilket känns bra, att jag inte blev helt omotiverad. Men visst, ett minus hade ju säkert gjort att man blir extra motiverad, så är det ju. Men nästa vecka blir det nog bättre.. don't you think? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar