tisdag 18 augusti 2009

Stolt!

Jag är stolt över mig själv!
M kom ut med chips och dip (som han har kvar sedan helgen) och ni ska veta hur sugen jag var.. alltså shit. Men jag tog inget.. inte ett enda chips tog jag. Fy fan vad jag är bra. Satt och sniffade lite bara. Men nopp, ingenting slank ner i min mun. Hur bra som helst!

Jag är iallafall trött och någon kvällspromenad blev det inte. Men jag har tränat bra idag ändå, så det gör ingenting.
Ska nog snart bege mig mot sängen tror jag. Upp tidigt imorgon och träna lite innan jag åker iväg in till staan och umgås med min bästa vän.

Hur har eran dag sett ut?

2 kommentarer:

  1. :D:D man stärks verkligen när man kan stå emot sin egna vilja!! :D man får sån kick av det :D

    SvaraRadera
  2. Åh, bra jobbat :) Jag älskar själv chips och dipp, men försöker stå emot ...

    SvaraRadera