onsdag 19 augusti 2009

En dröm!

Godmorgon. Har ni sovit gott?
Jag vaknade strax innan nio - utvilad. Super skönt ju.
Försöker ta mig upp ur sängen, känner att jag har såååån otroligt träningsvärk idag, vilket känns bra. Sen fastnade jag framför datorn, kollar runt på olika övningar, olika saker på youtube, olika träningsredskap osv.. och nu har klockan blivit allt för mycket och jag kommer inte hinna med att träna innan jag åker till stan. Så det får bli efter. Men det gör ju inte så mycket.

När jag stod i duschen funderade jag litegrann. I helgen så ska jag iväg till ett ställe där jag var mycket när jag var yngre. Har många vänner där och vi hade verkligen superkul när vi var yngre (jag var väll tillsammans med halva hålan, haha). Men jag tycker inte det är lika roligt att åka dit längre (dock blir det högst 3 ggr/år), för jag gillar inte hur jag ser ut.. alltså det låter så jävla dumt, men jag vill inte att de ska se mig såhär.. jag vill vara lika snygg som jag var när jag var där när jag var yngre (13,14,15).

Som sagt så är det då fest där i helgen och jag ska dit. Men nästa år, då ska jag komma tillbaka och de ska bli så jävla häpna, där kommer jag.. och jag är smal och riktigt snygg. Det kommer bli så jävla kul. Så jag ser mer fram emot nästa års fest, än denna. Men det får gå i år med.
Eftersom jag inte är där så ofta, så kommer de ju inte se mig mer på minst ett halvår.. och om ett halvår ska jag ju ha gått ner i vikt tycker jag, så att det märks.. eller hur?
Åh jag ser fram emot det så j-vla mycket alltså!!! :)

Nehe, måste göra mig lite iordning.

Ursäkta för ett lite konstigt inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar