måndag 17 augusti 2009

Dagens

Hej på er!
Hur mår ni idag?
Själv är jag rätt så taggad till dagens träning, som blir steppern. Nu var det ett tag sen jag var uppe och tränade på den, så vi får se hur långt jag orkar "steppa" idag.. efter det ska jag göra lite situps och lite andra övningar, ska leta runt lite på internet tänkte jag!

Hade även tänkt ge mig ut på promenad, men vi får se, för det är alldels svart på himlen, så jag antar att när jag väl sätter min fot utanför dörren kommer himlen att öppna sig och det kommer att ösa ner.. tror ni inte det?
Men jag ska iallafall ta och cykla ner till stan innan jag ger mig upp på steppern, måste köpa hem lite saker och jag orkar inte vänta tills M kommer hem vid halv sju ikväll, så får ta och cykla ner om en stund, lite vardagsmotion sådär.. =)

Jag har inte tänkt att ändra så mycket på mina matvanor, utan äta allt, men inte så mycket/ofta. Sen ska jag ju givitvis undvika sötsaker på vardagarna Och tex pizza, kebab osv
ska jag undvika helt... eller åtminstone försöka, inget på vardagarna iallafalll!!

Annars var det inte så mycket mer - jag ska visa er en sak alldels strax som jag hittade för ett par dagar sen. Så på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar