onsdag 12 augusti 2009

Godmorgon på er!

Godmorgon!

Eller jag har iofs varit vaken sedan halv sju eftersom jag skulle till läkaren idag.
Så jag är supertrött, men jag tror inte jag ska upp på steppern idag, utan istället ska jag ut på en promenad. Känns inte lika stressande faktiskt.
Så jag ska om en liten stund bege mig ut, med ett par skor som inte ger mig skavsår =)
När man behöver rensa tankarna är det superbra med att gå en promenad och jag är supertrött nu, så jag blir nog lite piggare av att ut och gå.

Hade egentligen tänkt att gå tidigare, innan frukost, men efter läkaren var jag så hungrig att jag åt frukost sen när jag kom hem, men jag cyklade iallafall sammanlagt ca 4 km fram och tillbaka, det är ju bra det iallafall..

Nehe, på med lite andra kläder sedan ut i det sköna vändret (molningt svalt men inte kallt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar