onsdag 5 augusti 2009

Inte så bra idag!

Ja, så är jag här igen, efter ett träningspass. Men det gick inte bra idag!
Jag var inte alls motiverad till att träna, utan kände mer ett "måste".. så jag gick bara 600 steg samt ett par situps, kände att jag VERKLIGEN inte orkade, samt att jag har lite ont i vaden.
Må kanske vara bortförklaringar som sitter i huvudet och kommer fram? Jag vet inte, men som jag sagt tidigare, jag ska inte träna om jag verkligen inte känner för det.. 1 dag i veckan ska jag vila. Blev förvisso inte idag, men när jag känner såhär nästa gång ska jag inte hoppa upp på steppern, för då får man ett "dåligt minne" med steppern och det kan bli att jag inte vill upp för att det är tråkigt.

Nåja, upp kom jag idag iallafall och tränade en stund. Man ska ju inte ta i så man spyr varje gång (inte för att jag gör det, men ni fattar!;). Varm och lite svettig är jag iallafall.
Dessutom känner jag mig lite sådär småstressad eftersom jag börjar jobba vid två, och ska hinna med att träna, duscha, diska, laga mat osv innan dess.. så känner mig halv stressad.. kan ha varit de som gör att jag inte känner mig motiverad? skit samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar