måndag 10 augusti 2009

Ursäkta mig!

Hej på er!

Förlåt för min urkassa uppdatering, men jag skyller på att jag jobbar HELA helgen och jag har varit dödstrött varje dag. Samt att jag börjar dra på mig en förkylning känns det som. Har ont i hela kroppen, ont i halsen och mina öron ska vi då inte ens prata om :(

Så helt ärligt, jag har inte tränat på FLERA dagar, vilket känns skit dystert! Men nu är det ny vecka och jag ska försöka ta tag i detta igen. Och hoppas att jag inte blir sjuk. Det skulle vara grädde på moset. Eller hur? typiskt! När det börjar gå framåt ska man nå motgångar som man inte kommer förbi - och så får man börja om från början. Surt, men så är det.
Imorgon är jag ledig, så ska se om jag kan träna lite då.. om inte halsen och min kropp göra ännu ondare vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar