onsdag 5 augusti 2009

Godmorgon på er!

Sovit gott?
Det har jag! Mums vad det är skönt att sova och vakna utvilad.
Har precis slängt i mig lite frukost, havregrynsgröt & knäckebröd med ägg och kaviar.
Så nu är jag mätt och det håller nog ett tag. Frukosten idag var supergod, men jag antar att det är för att jag inte ätit verken havregrynsgröt eller ägg på länge.
Och havregrynsgröten blev extra god idag - men ingen aning om varför. Det känns bra att jag börjat tycka om det, för det är bra och mättande.
Dessutom är ju frukosten det viktigaste målet (det har ni väll aldrig hört förut? :), så det är ju bra att få i sig mycket och bra frukost, så man håller sig mätt länge! :)

Jag ska bara smälta maten lite, sedan ska jag i träningskläderna och upp på steppern, samt göra situps och lite andra övningar. Ska leta upp lite övningar på internet tänkte jag nu.

Vad äter ni till frukost?





1 kommentar:

  1. ja brukar äta mest frukt på morgonen :)..
    idag åt ja en hel annannas :) tihi

    SvaraRadera