måndag 3 augusti 2009

En helg

Hej på er allesammans!
Hur mår ni såhär efter helgen?
Själv så är det helt okej - dock har jag inte tränat NÅGONTING på hela helgen, samt ätit lite onyttigt. Fy mig! Ska upp på steppern om en liten liten stund och träna så det ryker. (: Jag känner mig bara glad för det, för jag har faktiskt saknat att träna.
Så varför har jag inte gjort det då? Jo för tiden har helt enkelt inte funnits till.

Jag hoppas innerligt att jag inte gått upp mina kilon igen, fy fan vad det skulle vara jobbigt - men isåfall får man ta det efter det, men gud vad det hade varit jobbigt. Det må jag säga - men det ska vi ju inte hoppas på, eller hur? :)

Annars idag så kommer min fina vän hit, så vi ska umgås lite, ska få med henne ut och plocka blåbär tänkte jag! :) För jag är så sugen på lite blåbär och så är det så smidigt att ha det hemma - om sötsuget skulle falla in så kan man ta sig ett par blåbär :)

ja, nu var det inte så mycket mer att berätta. Återkommer senare om vad vi ätit och så vidare.. och så lite bilder :) Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar