torsdag 27 augusti 2009

:) Fitness

Hej på er.

Jag har precis kommit hem från stan och vi har idag storhandlat. Puh vad tråkigt och jobbigt. Men jag hittade de där fitnessflingorna som innehåller Body Jam som Erica har pratat om. Jag har letat efter detta här i stan, men inte hittat de, därför kikade jag runt när vi var inne på citygross, där hittade jag det. Och jag hoppas att det nu är Body jam och INTE porr, som någon har fått med (artikel här). Är det porr blir jag arg, här har jag försökt få tag på dessa flingor och så får man porr istället? nåja, jag hoppas att det är Body jam och jag ska strax sätta igång och träna lite tänkte jag.

Efter träningen, så blir det ytterliggare "vardagsträning" då jag ska städa. Behövs verkligen eftersom det är så sjukt stökigt här hemma. Så det behövs. I helgen ska jag jobba, så då kommer inte så mycket att städandet ske, så lika bra att ta allt i samma stöt! :)

Vet ni vad jag har fått en förälskelse i? Sugernaps, sjukt gott och det är väl nyttigt? Så jag går och knaprar på dessa när jag får ett "sockersug", mums mums!

Och idag har jag varit duktig, när vi var inne i stan, så blev M & D hungriga, så vi åkte till Burger King.. och jag åt ingenting! Eller okej, jag smakade ett pommes, det ska jag inte sticka under stolen med. Även om jag var extremt sugen, så sa jag nej! Även när D gav mig en sån där god nötcream ni vet? först tog jag den, men lämnade tillbaka det. Sjukt bra gjort av mig! :)

Nehe, nu ska jag sätta i skivan och se om det är träning eller porr ;)



2 kommentarer:

  1. SV: Jo det var riktigt skönt att det inte var något men givetvis blir man nyfiken. Men jag skulle tippa på att det kanske var någonting med influensavaccination eller något. Jag vet inte. Dom ringer väl tillbaka om det är något viktigt.

    Haha jaså? Ja jag bor i Emmaboda, vart någonstans bor du? :) Vad kul! Och ja det var lite lustigt. Mina föräldrar bor där, eller ja, utanför.

    SvaraRadera
  2. Ååh det är superkul =) Dock så fastnade jag mer för Body Combaten eftersom jag tyckte Body Jam var för svårt. Dock kan det lika gärna vara jag som har dålig koordination ;) Hoppas du tycker det är kul iaf.

    SvaraRadera