torsdag 6 augusti 2009

Myt eller?

Tog mig en förtjänad sovmorgon idag! Åh vad är så skönt att sova och man inte har några måsten, eller hur? :)
Kom upp strax efter tio.. satte mig lite vid datorn och kikade runt.

Nu är jag igång med att städa! Håller förtillfället på att skrubba köket. Puh! Jag är svettig - detta är ju som ett träningspass! Det sägs ju att det är bra att städa, för då tränar man samtidigt, ligger det något i det?
Jag har hört om en som var överviktig, som städade och städade och städade och gick ner massor i vikt, men blev VÄLDIGT pedantisk också. Kan det stämma? att om man städar, varje dag, att man går ner i vikt?
Men nu menar jag ju givitvis inte att bara dammsuga, utan att grundligt städa varje dag? Vad tror ni det om det? låter det sannolikt?

Jag tycker det låter lite konstigt - jag tror inte på det. Säkert var denna berättelse bara en myt.. så vad tror ni?

Återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar