tisdag 11 augusti 2009

promand x60 minuter

Precis varit ute på en promenad i ungefär 1 timme. Hade dock dåliga skor så nu har jag lite skavsår, men vad gör väll det. Tankarna är iallafall samlade och nu känner jag mig mer peppad än någonsin - tänka sig vad en liten promenad kan göra.
Egentligen är jag inte så mycket för promenader.. och jag hatar att känna att jag MÅSTE ut och promenera, så jag kommer inte att göra det varje dag, men ska försöka få igång det. Att komma ut och gå lite då och då... tillslut kanske det blir roligt? :)
Det är iallafall skönt att komma ut, speciellt när det är svalt och skönt ute.. verken kallt eller varmt.. perfekt!

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till läkaren, sedan har jag fram till 14 på mig att träna! Det ska jag väll klara av. Sedan blir det ju som vanligt cykla till jobbet vilket är ungefär 1,6 km. Bra med vardagsmotion :)
Så nu ska jag lägga mig hade jag tänkt. Imorgon ringer klockan vid 06,30 och så ska jag vara hos läkaren vid 07,45. Natti!

2 kommentarer:

  1. Jag försöker tänka på känslan jag har när jag kommit hem ifrån promenaderna. För jag är också sån, jag gillar inte alls att ge mig ut på promenad. Men känslan när jag kommer hem och vet att jag varit ute är så jävla härlig. Så jag försöker sträva efter den.

    Sen så är det bra att ha en fast sträcka att gå. För då när man börjat så vet man ju exakt vad man ska gå. Istället för att bara driva omkring för att bara gå. =D

    SvaraRadera
  2. ja jag hatar känslan efteråt, och jag försöker att ändra mitt beetende gällande det!!

    Såklart vi kommer klara det!

    SvaraRadera