tisdag 4 augusti 2009

Middag

Det gick inge vidare igår, jag verken uppdaterade eller tog några bilder - fy mig!
Men vi var iallafall ute och plockade blåbär, men det blev inte så mycket! Så det snaskade vi i oss senare. :)

Idag har jag jobbat fram till fyra, så jag ska alldels strax påbörja middagen - spagetti och köttfärssås. Ska bli gott, för jag är lite småhungrig faktiskt. :)
Dock ska jag som vanligt ta mindre spagett och mer sallad. Det börjar nästan bli en vana nu ;)
Efter middagen ska jag vila en liten stund och sedan upp på steppern och träna minst 20 minuter hade jag tänkt mig. :)

Jag är lite nyfiken på vad vågen kommer hamna på.. jag vill så gärna ställa mig och se, MEN NEJ. Bara 1 gång i veckan som jag alltid har sagt - så på fredag, då blir det vägning - ser framemot det. Fast jag vet inte riktigt varför, för jag tror inte jag gått ner något. Men man kan ju alltid hoppas. :)

Vad tror ni? Står jag still på samma vikt? Gått upp.. eller gått ner? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar