torsdag 6 augusti 2009

Kvällsinlägg

Ja, jag var uppe på steppern idag, i dryga 20 minuter - 1000 steg.
Jag har ju sagt att jag har tyckt att träning blivit "lättare", jag orkar mer osv. Men både i dag och igår så har det varit tungt. Antar att det kanske kan vara motivationen, att den tryter. Jag vet inte. Som idag, jag var slut efter 500 steg, men kämpade ändå på.. och visst jag klarade det ju, men som för ett par dagar sedan så var det "lätt" att komma upp till 500.
Hur kan det komma sig? Tror ni det kan bero på att man inte känner sig sådär hyper motiverad eller?

Vi får se vad vågen säger imorgon, att siffror kan bestämma så mycket egentligen.
Hur tror ni det går? Jag tror som sagt att jag antingen står på samma siffra som sist (84.4) eller har jag gått upp. Men vi får se hur det går.. jag är faktiskt nervös ska jag tala om.. och det är påfrestande att INTE veta.. men det är ändå ingen idé att ställa sig såhär på sena kvällen. Lika bra att gå och sova och sedan ställa sig på vägen det första man gör.. typ.

Ne, som sagt.. ska hoppa i säng och inte sitta här och glo. M gick och la sig vid 20,00 idag.. ja ni läste rätt.. Så roligt så. Ensam hela dagen - men jag börjar bli van.
Nåja, detta ska inte bli någon "olyckligkärleksblogg", utan en viktblogg, därför lämnar jag de skriverierna nu.

Vi hörs imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar