tisdag 11 augusti 2009

Hon ger mig vilja att börja!

Sitter och läser Ericas blogg, hon är verkligen superduktig och verkligen supermotiverad.. tom jag blev motiverad av att läsa hennes blogg!
Jag har kännt mig så o motiverad de senaste dagarna, men nu när jag suttit och läst om hennes dag & träning så blev jag så sugen på att börja om på nytt. Att ta tag i det, att klara av det, inte sluta bara för att man har en motgång.. inga ursäkter. Nej till godis & kakor på jobbet.. och ja till att träna.
Därför ska jag ut på en promenad nu.. iofs i lugnt tempo men ändå, promenad. Jag behöver dessutom rensa mina tankar.. då är promenad en bra idé.

Så tack Erica för att du även ger mig motivation (:

1 kommentar:

  1. Gaaah jag var nära på att börja gråta vad glad jag blir =D =D Glöm aldrig att du är en utav dom som får mig att bli motiverad och klara av allt. =D

    Vi kommer klara det här. Jag vet det. Jag känner det på mig. Å du, kom ihåg att du får äta allt, men inte alltid ;)

    SvaraRadera