torsdag 27 augusti 2009

Vill Vill Vill!

Åh jag är sååå jävla sugen på att ställa mig på vågen! Men inte förens imorgonbitti. Men jag vill!! Jag hoppas att jag MINST stå kvar på samma som förra fredagen 84,2. Men jag hoppas ju givetvis att jag nått 84. Men vi får se. Men åh vad jag vill ställa mig där nu när jag ska in i duschen. Men jag kommer bara bli besviken då, både på mig själv och på vågen, för man ska aldrig väga sig på kvällen, utan alltid på morgonen. Eller det finns väll inget SKA, men så gör jag iallafall, alltid morgon, inte kväll.. hur gör ni?

Nåja, nog pratat om det. Ska hoppa in i duschen sen koka mig en majskolv ;)

1 kommentar:

  1. Jag kände precis likadant för någon dag sedan. Jag klarade mig den kvällen men igår kunde jag inte stå emot. Jag vägde mig mitt på dagen, efter lunch och märk till min förvåning om det hade gett ett bra resultat :)

    SvaraRadera