torsdag 13 augusti 2009

Kom nyss in :)

Duktigt duktigt, kom nyss hem från 1½ timmes promenad. Dock kanske det inte var i såhär raskt tempo, men vi (var ute med en underbar vän) gick på rätt bra iallafall. Känns bra att jag iallafall har rört på mig. För nu har jag inte varit uppe på den där steppern på ett tag, men promenader blir ju bra det med.

Imorgon jobbar jag till 14, så efter det ska jag komma upp på steppern och köra ett pass tänkte jag. Jag känner mig taggad för det. Och imorgon är det fredag, vilket betyder vägning -shiiiiit! Jag är nervös, vad tror ni? aah, jag tror inte det rört sig, snarare gått upp! Eftersom jag rört mig så dåligt denna veckan, samt ätit lite dåligt också. Men vi får se vad vågen visar imorgon. Hinner jag så skriver jag innan jobbet, annars blir det efter! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar