torsdag 27 augusti 2009

Body Jam & Bilder

Har precis kört Body Jam, jobbigt var det och svettig blev man. Men sen har jag lite dåligt temprament, så när jag inte klarar av att göra likadant som de, som blir jag galen, så jag stod här och skrek och svor för att det inte gick, det blev bara fel, haha. Tur att jag är själv hemma. Men sen så är det ju så att man måste ju se de flera gånger och ju mer man kör desto lättare är det att klara alla rörelser och framför allt komma ihåg det ;) Men kul och lite annan träning. Och precis som Erica sa så kände man inte att man blev svettig förens det är över, då känner man att man bör ta en dusch. ;)

Nu har jag lagt över lite bilder från kameran, så det ska ni få se av lite nu ;)



Körde ju lite på steppern i Tisdags. 1000 blev det.

Vi åt lite räkmackor i måndagskväll. Mums.

Och så åt vi Wook någon dag ;) Mumsigt!

Så körde jag Body jam nu. Häärligt!



1 kommentar:

  1. SV: Jo jag borde väl vara det och om inte annat så var det väldigt skönt :)

    Åhå där ser man, Nybro passerar jag varje dag när jag ska till skolan i Kalmar :) Jag är nog tveksam till att vi vet vilka vi är, jag har bara bott här i Emmaboda i snart ett år och mig vetligt så känner jag ingen i Nybro :P Men kul att du bor så nära. Då känns det nästan ännu roligare att titta in och peppa!

    SvaraRadera