tisdag 11 augusti 2009

Försök till motivation! (BILDER)

Nu har jag precis duschat. Halsen känns bättre nu, så ska försöka träna imorgon.
Har tagit bilder idag för att motivera mig själv - såhär ska JAG inte se ut. Det måste bli ändring, jag måste se det med egna ögon och verkligen se mig själv med EGNA ögon, alltså är kort alldels utmärkt.

Jag mår dåligt över bilderna, jag vet att jag är fet och motbjudande - jag vet det. Men jag försöker åtminstone göra något åt det. Även fast man kanske inte alltid lyckas.. men jag vill så gärna lyckas, jag vill vara duktig.. varför kan jag inte vara det? :(

Helvete! :-(



2 kommentarer:

  1. Kort är en jätte bra motivationshöjare faktistk. Och du, du ser inte hemsk ut. Men jag gillar ditt tänkt. Att det är DU som inte vill se ut så. Vi kommer vara så jääävla snygga sen så du anar inte ;)

    Jag tror på dig gumman, kämpa på nu.

    SvaraRadera
  2. Du har väldigt fina bröst! Va stolt för fan, du har något som smala brudar inte har!

    SvaraRadera