måndag 20 juli 2009

Ännu en sånhär viktblogg!

Ja, nu ska jag väll börja igen! Efter många år av övervikt, så känner jag att det nu är dags.
Och jag följer strömmen att blogga om det - Dock anonymt i början, så får vi se vart det leder senare.

Det är väll egentligen under de senaste 3 åren som jag gått upp kraftigt i vikt, snarare 20 kg. Jag har hamnat i sambofällan helt enkelt. Det är ju gott & mysigt att äta chips, godis osv och kolla på film, flera gånger i veckan.

Men nu känner jag att det måste få ett stopp! Har försökt innan att gå ner i vikt. Men det har aldrig fungerat, därför har jag nu skaffat en blogg som ska kunna peppa mig! Och där jag kan skriva ut mina känslor och tankar och förhoppningsvis bolla mina tanker med andra, som följer min resa.

Nu undrar ni säkert, hur mycket jag väger? och alla mina mått, mina mål osv! Det kommer i nästa inlägg. Detta var en liten kort presentation iallafall.

Så var med mig under min resa, peppa mig och hjälp mig igenom detta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar