torsdag 23 juli 2009

Träning


Yes! Jag ställde mig på steppern! och gick/sprang (vad gör man egentligen på den? :O ) till pistvakt, utan att jag kollade på den lilla datorn som visar hur länge man har gått och hur många steg.. och tillslut blev jag helt slut och då kikade jag att jag gått 600 steg 12 minuter.

Och det känns skönt nu efteråt, att jag verkligen tränade! Wiie! Ska även träna lite ikväll hade jag tänkt!

Än har jag inte funderat på middag, jag vet inte om vi ska åka till M's föräldrar med en gång och äta middag där? hm, får nog ta och ringa och höra mig för.. för om vi inte ska äta där, måste vi ju få i oss något här hemma, eller hur? Och vi behöver handla, har ingenting hemma känns det som!


Och så slänger jag in en bild på min stepper som är köpt på ellos!

2 kommentarer:

  1. Nu ska jag nog sätta mig och cykla lite på min motionscykel som jag har i brist på annart. Kan ju klämma iaf 20 minuter innan tvätten är klar. Så ska jag ner och hänga den och sen är det två timmar innan sista maskinen är klar. Innan dess tänkte jag ha hunnit städat klart här hemma. =D

    Till kvällen blir det en sval dusch och jag kommer sova som en toka i en nybäddad säng. :D Att städa är förbannat bra motion har jag hört. Så jag litar på det.

    Och du gumman, du är INTE ensam. Absolut inte.

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Träna inte ihjäl dig nu ;D räcker nog med 1 gång per dag. Kroppen måste få en chans att vänja sig..
    Kramar

    SvaraRadera