måndag 20 juli 2009

Hemma från stan!

Hemma igen, efter en härlig träff med min fina vän!
Vi satte oss ner på ett fik och så åt vi sallad! Jag tog mig en räksallad, men ångrade senare att jag inte tog en kyckling istället! Men det gick ner! Dock kändes det som om salladen aldrig tog slut, så åt inte upp hela, vilket känns bra! För jag har en tendens till att äta.. och äta... och så äta lite till, för att det är så gott! Och så sitter man där tillslut helt proppmätt!

Och så syndade jag, en chokladboll fick följa med ner i magen också. Men det var en liten en.. och det är faktiskt inte ofta som jag äter just kakor (eller om jag har sånt hemma så gör jag ju det, men köper aldrig hem eller bakar inte så ofta längre).

Nåja, ska försöka se om jag kan ordna det här med bilderna nu! Annars får det bli en annan dag då jag kan ta med kameran istället för mobilen! Hoppas att ni kan vänta om det inte blir så att det blir några bilder idag!

Åh, jag känner mig så grymt motiverad idag! Helt sjukt! Det är så att jag kan ställa mig på min stepper igen och träna lite. Vi får se, det kanske jag gör om en stund! Ska bara kolla runt lite på olika bloggar! :)

Förresten, är det någon som kan hjälpa mig med designen? Kan ingenting om sånthär! Om någon är villig kan ni ju slänga in en kommentar! :)

Ta hand om er! Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar