fredag 24 juli 2009

Vägning idag!

Godmorgon!

Idag är det fredag, vilket betyder - vägning! För jag har tänkt att endast väga mig 1 gång i veckan! Och jag ställde mig precis på vågen... och mitt hjärta pumpade verkligen snabbt och hårt och jag kände hur nervös jag var, haha. Det är egentligen helt sjukt, att man kan bli så nervös för att väga sig.

Hur som helst, ni vill väll veta vad vågen stannade på? jo 85,6, fattar ni? i måndags vägde jag 86,6 (jag skulle väga mig när jag började bloggen, så att jag visste exakt vad jag vägde).. det känns så hiiimla bra! Åh jag blev så glad! Det är sånt som ger motivation.. så nu ska jag äta lite frukost, har kokt mig 1 ägg, så ska jag se om jag kan få i mig lite havregrynsgröt (jag har aldrig riktigt gillat de, men ska se om det är godare idag, haha). Sedan efter det ska jag upp på steppern igen och ge järnet! Wiiiie! :) :) :)

P.s, försökte ta en bild på siffrorna, men de syns inte.. tyvärr :( Men jag ska införskaffa mig en ny våg, då kanske det är bättre siffror. :) d.s

1 kommentar:

  1. Grattiiis :D Jag ska nog också börja med fredagar som vägdag. Jag har dock ett litet beroende. Jag ställer mig på vågen flera gånger om dagen. Men det verkar bättre med en gång i veckan. :D Får börja med det när jag kommer hem ifrån Skara.

    Grattis åter igen. Superduktigt verkligen =D

    SvaraRadera