tisdag 28 juli 2009

Kände de sig också värdelösa?

Puh, nu är jag svettig! Har precis tränat! Blev 600 steg och så gjorde jag lite situps och lite armhävningar (fast jag vet inte om jag gör det rätt, men jobbigt varé). Så svetten bara rinner om mig.

Man känner sig så bra såhär i efterhand! Men precis innan man ställer sig på steppern så känns det lite sådär småtungt. Men efteråt, alltså, känslan är så skön! Att man ännu en gång tränade, trots att huvudspökerna säger "varför ska du träna? det spelar ingen roll om du tränar, ingenting kommer hända ändå, du kommer alltid se ut såhär, hur mycket du än försöker".

Till middag idag blev det korvstroganoff och lite potatis samt sallad! Så är mätt och belåten! Men det känns som om man äter mer än man egentligen borde, men man kan ju inte sluta äta. Det går inte.

Jag skulle verkligen vilja gå ner mina 20 kilo, det känns som om alla andra är så duktiga, man läser i tidningen "gick ner si och så många kilo med den och den kosten, träning osv" och så står man här själv och försöker, men man känner sig ändå värdelös, var de så får de också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar