torsdag 23 juli 2009

Strax påväg

Nu väntar jag bara på att M ska komma hem! Sedan beger vi oss till hans föräldrar.

Jag ser framemot tills jag kommer hem (faktiskt), för då ska jag upp på steppern igen och träna i MINST 10 minuter, jag upptäckte ju idag, att trots att jag var trött, så orkade jag ytterliggare lite till!

Jag vet att man inte ska "chocka" kroppen och hårdträna med en gång. Men jag har tänkt att ha 1 dag där jag inte tränar, ingen bestämd dag, utan det blir någon dag då jag verkligen inte känner för att eller så. Men ska försöka träna 6 ggr i veckan! För att komma upp i kondition iallafall!

Nehe, ska kolla runt lite innan han kommer hem!

HÖRS IKVÄLL! :-)



2 kommentarer:

  1. lycka till med viktminskningen. tänk på att äta regelbundet var 3-4 tim. gjort så o gått ner 27 kg.
    havregrynsgröt på morron hatar väl dom flesta. jag har i lite caynnepeppar, ingefära, gurkmeja,kanel o salt. värmer i micron. sen lite flytande honung (ackacia) och en liten klick smör. 2 sportknäcke med gurka till det. vet att det låter förskräckligt men gröten är bra för magen. kryddorna förbränningen o honungen dämpar sötsuget.

    SvaraRadera
  2. Hej
    trevlig blogg du har. Lycka till med viktminskningen. Jag håller med på att gå ner. Det är jobbigt men går ganska så bra.

    ha det bäst

    SvaraRadera