torsdag 23 juli 2009

Den nakna sanningen.. fy sjutton!



Här är då den nakna sanningen! Usch!! Jag mår verkligen dåligt av att se det såhär på bild! Fan ändring måste det bli. Upp på steppern med engång. Så går det ju inte att se ut? Hur fan kan jag ha levt med detta i dryga 3 år? hur faan kan man låta det gå så långt? Har man inget vett i skallen? som vräker i sig alla onyttigheter utan att röra på sig, det borde man väll förstå, att man får ingen slank och fin kropp av det.. eller hur?

Och jag hoppas inte att ni kommer med alltför elaka kommentarer nu, för jag vet hur jag ser ut, det behöver ni inte kränka ner på, jag vet att det är fult och motbjudande, jag vet det. Varför tror ni annars jag startat denna blogg? för att få elaka kommentarer.. nepp! Utan för att ni ska peppa mig, mot ett bättre liv, ett slankare liv. Jag behöver pepp helt enkelt!

Ne, nu ska jag gå och gråta en skvätt över dessa bilder (btw, ursäkta dålig kvalite, men min kamera är inte den bästa!) och så ska jag upp på steppern och kämpa järnet! Kom igen nu!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut inte du ska gråta över bilderna. Du har ju tagit bestlutet att göra något åt det. Rotar du bakåt i min blogg finner du bilder där också som inte är så charmerande.

    Men vi har iaf bestämt oss för att vi inte gillar det. Det hade ju varit skillnad om vi hade blottat det för land och alla människor. Men vi vill ju göra något åt det.

    Om det är till någon tröst, så ser jag EXAKT lika dan ut. Men bort ska det, vi ska klara det :D

    SvaraRadera
  2. Jag har följt din blogg nu lite, tycker den är bra. Jättestarkt gjort att lägga ut bilder, det ska du ha en guldstjärna för. Jag tycker du är duktigt som tar tag i detta nu. Jag håller själv på att försöka få ett sundare liv, har gjort det sen jag gick i 9:an, ska börja 3:an på gymnasiet nu. Det går lite upp och ner hela tiden, men nu är jag inne i en bra period där det går bra med träning och kost :) Har sammanlagt gått ner 23 kilo! Jag tror att du kommer klara detta, kämpa vidare bara :)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag försöker också gå ner i vikt. Har väl i princip samma BMI som dej. Det är inte lätt. Men skall fan klara det. Jag har också en massa bristningar och sånt :/ Modigt att du vågar lägga upp bilderna! Det skulle jag aldrig våga :D Men om ett tag kan du kolla på dem. Och känna att shit, såg jag verkligen ut sådär?

    SvaraRadera
  4. Starkt av dig att lägga ut bilder :)
    Var stolt över din kropp!
    Jag vet att du kommer klara detta :)
    Kämpa på!

    SvaraRadera
  5. Fanny 17 år från Göteborg23 juli 2009 kl. 19:33

    Du är stark tjejen, fortsätt så! Du är en vinnare

    SvaraRadera