tisdag 21 juli 2009

Stolt över mig själv!

Åh, jag känner mig verkligen duktig! Jag trodde helt ärligt att jag inte skulle orka med ett träningspass idag.
Jag låg nämligen i soffan och kände att NEJ jag orkar inte idag, en dag mer eller mindre gör väll inte så mycket? (ett vanligt tänk hos mig, när det gäller ALLT, det är därför jag misslyckats så många gånger med att gå ner i vikt).
Satte på text-tv och kikade vad det skulle bli för tv-program de närmsta timmarna.
Såg att det var unga-mödrar nu klockan 17, ett program jag verkligen älskar!

Och så kände jag en sån härlig känsla "men klart jag ska träna, det blir ju roligt om jag kollar på unga mödrar också, man slår två flugor i en smäll".. och gud vad bra det känns nu efteråt.
Nu sitter jag här alldels svettig, röd i ansiktet och flåser, men glad är jag för det! Och framför allt, jag känner mig stolt att jag tog mig upp på steppern i 11 minuter(utan stopp!) (500 steg) trots att jag bara minuterna innan tyckt att det var nästintill meningslöst att ställa sig på steppern eftersom jag ÄR så trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar