söndag 26 juli 2009

Dåligt humör!



Ursäkta den dåliga uppdateringen (igen!). Men jag skyller på att jag jobbade fram till 16 och efter det var jag helt slut!
Det har verkligen varit en riktig skitdag på jobbet! De sista 2 timmarna kunde jag spy på alla kändes det som! Och när jag äntligen fick gå hem, var jag så irriterad att det inte förvånar mig om det rykte ur öronen på mig.

Jag vet mycket väl att man inte får bli irriterad på de äldre, på de som behöver min hjälp, men idag blev jag det, för första gången på 2 år.. Så idag har verkligen varit en SKIT DAG!
Inte nog med att jobbet strulat och varit jobbigt, när jag kom hem så kände jag bara "fuck allt som finns, jag skiter i allt vad träning heter och jag skiter i om M lämnar mig, jag skitar i allt"
Jag hade noll motivation till att ens finnas kvar, så kändes det faktiskt.
Men det blev bättre, vi åt lite middag (tacos, men dock mest sallad för min del - hade nog lite "bantar" tänk trots allt).. sen slumrade jag till 5 minuter.
Men vaknade till på samma humör som innan och kände att NEJ jag tänker ta mig fan inte träna, vad tjänar de till, jag kommer ändå aldrig nå mina mål, jag kommer ändå alltid se ut såhär, spelar ingen roll om jag går på den där jävla steppern 10 steg eller 1 miljon, jag kommer aldrig förändras, jag kommer alltid se ut såhär, jag kan aldrig lyckas. osv.. ni förstår tänket?

Så gick jag ut till hallen och så såg jag mig själv i spegeln, drog upp tröjan och blottade magen, med alla bristningar, låtsas att jag faktiskt var gravid, blåste ut magen, så att det såg mer ut som en gravidmage än en tjockmage. Jag låtsas med detta i ett par minuter, när verkligheten slog omkull mig och en tår rann ner för kinden - det är ingen gravidmage, det är du som har gjort så att de ser ut såhär, har du kunnat göra det, kan du nog göra så det blir bra igen!
Och vips var jag ombytt till träningskläder och steppade på som aldrig förr 1100 steg, drygt 20 minuter!! Kände mig såå jävla duktig efteråt, att gå från noll motivation till att verkligen kämpa på så att svetten rinner..

Och nu har jag precis gjort mig en god kycklingsallad som jag ska ha med mig till jobbet imorgon! (JA jag jobbar imorgon också! fast bara till 14, hoppas jag kommer hem på ett BRA humör, och att alla tanter & gubbar har lugnat ner sig).

Nu ska jag skicka iväg ett mejl om min design sedan ska jag in i duschen och sedan blir det hopp i säng. natti natti på er!

1 kommentar:

  1. verkligen strongt gjort av dig! Så fort jag börjar fuska känner jag att hela dagen är förstörd och kan lika gärna fortsätta. Så ska man inte tänka och du har ju nu bevisat att det går att vända!

    SvaraRadera