tisdag 21 juli 2009

Köttbullar

Just nu känner jag inte alls för att träna. Känner mig helt slö i kroppen efter att ha jobbat. Så det blir senare ikväll. Det spelar ju egentligen ingen roll när man gör det, bara man gör det.. eller hur?

Ska snart börja lite med maten. Blir köttbullar idag hade jag tänkt, självklart hemmalagade! Till det blir det potatis och så kokta grönsaker tänkte jag! Jag håller på att testa detta med att inte äta så mycket kolhydrater som pasta, potatis osv, utan mer kött & sås och grönt. Men jag följer det inte helt. Men istället för att ta 3 potatisar tar jag 1 potatis och mer kött och grönsaker. Vi får se hur det går! :)

Nåja, ska väl försöka sätta igång det! OCH SÅ SKA SKA JAG KOMMA IHÅG ATT SÄTTA KAMERAN PÅ LADDNING, så kanske ni får bilder ikväll eller imorgon! :) Jag vet att ni vill se.. och det är nog bra för mig själv också, för då har man något att jämföra med om ett par månader DÅ jag ska ha gått ner i vikt!!!

1 kommentar:

  1. Jag ska träna ikväll, som vanligt.

    KOLLA IN MIN BLOGG och kolla videon där Chris Brown ber om ursäkt. Skulle du förlåtit din kille om han slog dig?

    SvaraRadera